[[[[>>> KELIK DI SINI UNTUK BACA <<<]]]]

Tuesday, July 17, 2018

Filled Under:

Awek mabuk kat subway sampai buat cam ni… Semua Org Ternganga! Cepat Tengok!



Awek mabuk kat subway sampai buat cam ni… Semua Org Ternganga! Cepat Tengok! Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat apa yang terjadi sebenarnya.
Bila kita mabuk kita tidak tau apa yang akan kita lakukan. Terutamanya kaum wanita mesti berhati-hati kalau nak minum kat luar, mesti ada teman yang boleh dipercayai ikut sama, kalau tidak nanti berlaku kejadian yang tidak diingini akan buat awak menyesal seumur hidup.
Alkohol yang terdalam dalam arak adalah sesuatu yang sangat serius dan berbahaya, walaupun ia tidak dirawat dengan cara ini lagi. Pelajar kolej telah mengambil minuman ke tahap baru di mana, bagi ramai, sangat menakutkan.
Alkohol adalah lebih berbahaya daripada yang ramai sangka. Ramai yang percaya bahawa alkohol mempengaruhi wanita lebih banyak daripada lelaki. Ini kadang-kadang mungkin kerana lelaki lebih besar daripada wanita tetapi pada masa yang sama, lelaki biasanya metabolisme lebih cepat apabila bermaksud bahawa mayat mereka dapat memecahkan toksin lebih cepat.
Kajian telah menunjukkan bahawa wanita lebih terdedah berbanding lelaki yang terlalu banyak akibat perubatan penggunaan alkohol.
Cuba lihat dalam video nie, ada seorang awek minum sampai mabuk dan tidak sedar diri, naik subway dan tiba-tiba muntah!! Alamak.. awek nie tak ada kawan ikut sama ke? Cam ni cam mana nak balik rumah.. tak ada kawan yang tolong.. Cepat tengok!!
Sila tonton video:

Sumber : blogterkini




0 comments:

Post a Comment