[[[[>>> KELIK DI SINI UNTUK BACA <<<]]]]

Wednesday, May 30, 2018

Filled Under:

Ibu Menangis, SYafiq Kyle Buka Mulut Identiti Mira


Sebelum kita melihat pendedahan Syafiq Kyle tentang identiti Mira, mari kita lihat dahulu berita kebelakangan Syafiq Kyle.
Paling terkenal kerana bermain ustaz dalam siri TV tempatan Nur, pelakon Syafiq Kyle telah menjadi sensasi yang lebih besar di media sosial semalaman selepas video melancapnya yang kelihatan seperti sedang dalam telefonnya menjadi virus.
Video 7.21-minit yang pertama muncul di internet pada malam Jumaat lalu menunjukkan seorang lelaki menyerupai lelaki berusia 25 tahun yang terlibat dalam sembang telefon video dengan seorang wanita yang tidak kelihatan yang meminta dia untuk menunjukkan lebih daripada bibirnya.
Lelaki itu bertindak balas dengan menggigit bibirnya dan kemudian memindahkan kamera telefon pintar ke bawah ke tangannya memegangnya.
“Ahh bibir tu, sedapnya, Syafiq, nak tengok dari bawah, Syafiq, memang minat melancap ke?” Kata wanita yang namanya diberi sebagai Mira.
Klip video itu telah beredar dengan intensiti yang lebih besar melalui e-mel, WhatsApp dan platform media sosial yang lain sejak semalam.
Sesetengah rakyat Malaysia juga telah mengenakan bayaran untuk video, RM20 secara keseluruhannya dan RM8 untuk klip separa.
Syafiq, yang nama sebenarnya Mohd Syafiq Shamim Abdul Razak masih belum bertindak balas terhadap dakwaan bahawa dia adalah lelaki dalam video itu.
Sekarang mari kita tonton video di bawah untuk mengetahui pendedahan Syafiq Kyle tentang identiti Mira.
Sila tonton video:
Sumber : infodonia





0 comments:

Post a Comment