[[[[>>> KELIK DI SINI UNTUK BACA <<<]]]]

Wednesday, May 23, 2018

Filled Under:

MEREKA MUNGKIN KELIHATAN TUA DAN LEMAH, TETAPI APABILA LAGU MICHAEL JACKSON DIMAINKAN LAIN PULA YG BERLAKU HINGGA BUATKAN SEMUA ORANG TERKEJUT


Ada yang menganggap golongan tua tidak lagi kuat untuk melakukan sesuatu yang mereka gemari. paling tidak mereka hanya dibenarkan berjalan kaki dan duduk di rumah tanpa melakukan kerja-kerja berat.
Namun hakikatnya mereka juga mempunyai hobi atau perkara kegemaran yang mereka suka lakukan.
Walaupun telah menginjak usia tua tidak bermakna mereka tidak boleh melakukan apa-apa aktiviti yang pernah mereka lakukan ketika muda-muda dahulu. Pergerakan mereka mungkin terbatas tetapi mereka masih punya tenaga yang kuat!
Seperti tiga orang lelaki tua ini, mereka sepertinya tidak mahu melepaskan peluang yang ada untuk menari di atas pentas. Sekali pandang mereka mungkin hanya kelihatan seperti orang tua biasa, namun tunggu dahulu sehingga lagu Michael Jackson dimainkan.
Mereka mula bergerak, menari mengikut irama lagu yang rancak menjadikan suasana di situ mulai meriah dengan suara penonton.
Nampaknya mereka mempunyai kekuatan tenaga seperti lelaki yang lebih muda walaupun luaran mereka hanya seperti lelaki tua biasa. Benarlah kata orang ‘otai masih berbisa’!
Jom lihat video penuh di bawah
Sumber : era baru via dahkebelum





0 comments:

Post a Comment